
- Podrobnosti
Ste kupili izdelek in po nakupu odkrili napake? Kaj je bolje: da ga pošljete na popravilo v okviru garancije ali da uveljavljate neskladnost izdelka? To je odvisno od posameznega primera, najbolj pa od vaše lastne presoje v danem primeru. Zato da boste lažje izbrali ustrezen postopek uveljavljanja vaših potrošniških pravic, vam predstavljamo oba postopka ter glavne razlike med njima.

- Podrobnosti
Na nas je je obrnil potrošnik, ki je v Nemčiji kupil rabljen avto, dva meseca po prihodu domov pa na vozilu ugotovil napake. Tudi sicer zaznavamo, da se potrošniki vse pogosteje odločajo za nakup rabljenega avtomobila v tujini, predvsem zaradi večje izbire in pogosto nižje cene vozil.

- Podrobnosti
Ste kupili rabljen izdelek, na katerem so se po nakupu pojavile napake? V infografiki spodaj predstavljamo, kakšne so pravice potrošnikov pri nakupu rabljenega blaga z napakami in kako se postopek uveljavljanja neskladnosti oziroma garancije razlikuje glede na to, ali ste kupili nov ali rabljen izdelek.

- Podrobnosti
Ima izdelek, ki ste ga kupili, napako? Ukrepajte! Odgovornost za takšne napake namreč nosi prodajalec. Uveljavljajte neskladnost izdelka s pogodbo. Predstavljamo vam, kako to storite in kaj vse se vam lahko zgodi na poti do uspešno rešenega zahtevka.

- Podrobnosti
V minulih prazničnih dneh je večina potrošnikov opravila več nakupov kot sicer. Seveda pa se lahko pri nakupu daril tudi zaplete in izdelek nima obljubljenih lastnosti. Kakšne pravice ima potrošnik v takšnem primeru? Na ZPS ugotavljamo, da se številni potrošniki še vedno znajdejo v zadregi pri uveljavljanju potrošniških pravic.

- Podrobnosti
Pri manjši avtohiši sem najprej opravil testno vožnjo in se nato odločil za nakup precej dobro ohranjenega rabljenega avtomobila. Čez približno dva meseca sem ugotovil, da je nekaj narobe z avtomobilsko elektroniko, prav tako sem po dodatnem preverjanju odkril, da je bil števec kilometrov prevrten nazaj in ima avto v resnici precej več prevoženih kilometrov, kot je zagotavljal prodajalec.

- Podrobnosti
V trgovini sem kupil plastelin za otroke, ki je bil precej drag, saj ni šlo za navaden plastelin, temveč je na škatli pisalo, da je povezljiv s posebno telefonsko aplikacijo, ki omogoča številne dodatne možnosti in funkcije uporabe plastelina. Doma sem opazil, da so vsa navodila izključno v francoščini, na koncu pa se je izkazalo, da aplikacija v Sloveniji sploh ni na razpolago in je ni moč naložiti na telefon. Plastelin zato dejansko ni nič drugačen od ostalih, mnogo cenejših plastelinov, otroci pa so ga že odprli in uporabljali, zato nisem prepričan, ali ga lahko vrnem.

- Podrobnosti
Kupil sem rezalnik vej na električni pogon, a sem še isti dan po premisleku ugotovil, da bi mi bolj prav prišel bencinski rezalnik. Rezalnika vej na električni pogon nisem niti še odprl, zato sem ga želel vrniti in zamenjati s takim na bencinski pogon, če takšnega nimajo, pa vračilo kupnine.