Ste kdaj naročili izdelek iz tujine in nato ugotovili, da je z njim nekaj narobe? V današnjem članku bomo obravnavali poseben primer potrošnika, ki je kupil masažni bazen iz avstrijskega Hoferja in se srečuje s težavami pri uveljavljanju garancije.

Vabimo vas na brezplačen webinar »Pravice potrošnikov in kako jih uveljavljati«, ki se ga lahko udeležite v sredo 13.9.2023 ob 14.00 četrtek 21.9. ob 14.00 (predavanje smo žal morali prestaviti zaradi bolezni).

Vabimo vas na brezplačen webinar »Pravice potrošnikov in kako jih uveljavljati«, ki se ga lahko udeležite v petek 25.8.2023 ob 14.00.

26. januarja 2023 je stopil v veljavo nov Zakon o varstvu potrošnikov, s katerim se je spremenila tudi ureditev stvarne napake. Ta ni več poimenovana kot stvarna napaka, temveč govorimo o neskladnosti s pogodbo (v praksi gre za to, da izdelek na nek način ni skladen s tistim, ki smo ga naročili oz. kupili), spremenile pa so se tudi pravice potrošnikov pri njenem uveljavljanju.

Vabimo vas na brezplačen webinar »Pravice potrošnikov in kako jih uveljavljati«, ki se ga lahko udeležite v torek, 25.7.2023 ob 14.00.