Vedno večje število spletnih prevar zahteva od nas več pozornosti in znanja pri uporabi digitalnih kanalov. Osnovno vprašanje pri spletni komunikaciji je: kdo je na drugi strani?

Na praznične nakupe se pripravite oboroženi z znanjem o svojih potrošniških pravicah. Udeležite se našega webinarja, v četrtek 7.12.2023 ob 14.00.

Ste se kot potrošnik znašli v situaciji, ko ne morete več odplačevati obročnih plačil opravljenih nakupov ali drugih dolgov, prodajalec pa vam grozi z izvršbo? Ste mogoče v sporu s prodajalcem glede skladnosti izdelka, ta pa vam grozi z izvršbo, če takoj ne poravnate računa?

V veljavi so nove smernice o uporabi rešitev za sklepanje poslovnega razmerja na daljavo, ki veljajo za banke in hranilnice, pa tudi plačilne institucije, izdajateljice elektronskega denarja in menjalnice ter za pošto, če opravlja storitve prenosa denarja preko poštne nakaznice (vplačila in izplačila), borzno posredniške hiše, investicijske sklade in druge.

Ste kdaj naročili izdelek iz tujine in nato ugotovili, da je z njim nekaj narobe? V današnjem članku bomo obravnavali poseben primer potrošnika, ki je kupil masažni bazen iz avstrijskega Hoferja in se srečuje s težavami pri uveljavljanju garancije.