- Podrobnosti
Kupil sem rezalnik vej na električni pogon, a sem še isti dan po premisleku ugotovil, da bi mi bolj prav prišel bencinski rezalnik. Rezalnika vej na električni pogon nisem niti še odprl, zato sem ga želel vrniti in zamenjati s takim na bencinski pogon, če takšnega nimajo, pa vračilo kupnine.
- Podrobnosti
Prodali smo svoj stari družinski avtomobil, pri čemer ga je kupec prej pregledal in ni reklamiral nobenih napak. Nato pa nas je čez 8 dni poklical, da se je avto pokvaril in da zahteva nazaj kupnino. Kakšne pravice ima?
- Podrobnosti
Sesalnik je oddajal zelo močan in nenavaden vonj po topilih, zaradi česar je bil praktično neuporaben, saj me ob daljšem sesanju v zaprtem prostoru pečejo oči in kašljam. V okviru garancije so mu zato zamenjali motor, kar pa ni rešilo težav. Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
- Podrobnosti
V okviru javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov, ki jo sofinancira Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, smo povabili potrošnike k sodelovanju v anketi o stvarni napaki, saj nas je zanimalo, ali sploh poznajo to pravico in če jo, ali so imeli težave pri njenem uveljavljanju.
- Podrobnosti
Pripravili smo infografiko, ki vam je v pomoč pri uveljavljanju pravic iz stvarne napake.
- Podrobnosti
Na sejmu Dom+ smo na naši VemVeč stojnici delili letake o uveljavljanju stvarne napake. Če ste nas zamudili, si lahko letak ogledate na spodnji povezavi:
Stvarna napaka - zloženka VemVeč
Obiščite nas tudi na sejmu Narava - Zdravje med 24. in 27. novembrom na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani!
- Podrobnosti
Potrošnici so že po štirih mesecih po nakupu nove torbice na njej razpokali ročaji. Torbico je reklamirala in zahtevala vrnitev kupnine. Prodajalec je resda njeni reklamaciji ugodil, vendar ji je izdal dobropis, čeprav je potrošnica želela vračilo kupnine.
- Podrobnosti
V praksi se še vedno pogosto izkaže, da potrošniki ob odkritju napake na izdelku, ne vedo, kako hitro in učinkovito ukrepati oz. kakšne pravice imajo.
- Podrobnosti
Izberite vi, ne trgovec!
- Podrobnosti
Svetujemo vam, da zahtevek podate tako, da boste imeli ustrezno dokazilo, kdaj ga je prodajalec prejel (npr. s priporočeno poštno pošiljko s povratnico, žig prodajalca o prejemu zahteve na kopiji dopisa, ki ga zadržite). V obvestilu o napaki je potrebno natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V pomoč pri uveljavljanju stvarne napake vam bodo obrazci: