V praksi se še vedno pogosto izkaže, da potrošniki ob odkritju napake na izdelku, ne vedo, kako hitro in učinkovito ukrepati oz. kakšne pravice imajo.

Vabimo vas, da izpolnete kratek vprašalnik, nam sporočite svoje izkušnje in preverite, ali poznate pravice, ki urejajo področje stvarne napake.

Stran 1 od 4

Stvarna napaka

Ste že imeli težave z izdelkom, ki je imel stvarno napako?

Prosimo, izberite eno od možnosti.

Prosimo, izberite eno od možnosti.

Preizkusite svoje znanje

Poznate pravila, ki urejajo področje uveljavljanje pravic iz stvarne napake?.

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Čestitamo!

Pravice pri uveljavljanju stvarne napaka sedaj dobro poznate.

Vaše izkušnje?

Za konec nas zanimajo še vaše izkušnje. Najlepša hvala.

Prosimo, izberite eno od možnosti.

Če želite izvedeti več, kdaj uveljavljati garancijo in kdaj stvarno napako, preberite članek Pravice potrošnikov: stvarna napaka ali garancija?