Infografika: naslovna slika

Če menite, da storitev, ki jo je opravila banka, ni bila izvedena v skladu s predpisi ali pogodbo ali da so bile vaše pravice kršene, se čimprej obrnite na službo za pomoč strankam na banki in jasno predstavite svoj primer. Potek postopka si lahko ogledate v spodnji infografiki.

Če banka pritožbe ne reši v določenem roku ali če z odločitvijo niste zadovoljni, lahko pritožbo brezplačno pisno naslovite na izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov (IRPS). Praviloma je to Združenje bank Slovenije, katerega pristojnost priznava večina bank.

Komu pa lahko prijavite morebitne kršitve predpisov?

Ravnanja banke, ki so domnevno v nasprotju z veljavnimi bančnimi predpisi, lahko prijavite Banki Slovenije, po navadni pošti na naslov: Banka Slovenije, nadzor bančnega poslovanja – pooblaščena oseba za prijavo kršitev, Slovenska cesta 35, 1505 Ljubljana, po e-pošti na naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali z uporabo elektronskega obrazca na njihovi spletni strani.

Če so zaradi ravnanja banke kršene pravice s področja varstva osebnih podatkov (npr. razkritje osebnih podatkov tretjim osebam), o tem nemudoma obvestite banko, kršitev pa lahko neposredno prijavite tudi uradu informacijskega pooblaščenca na naslov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, ali po e-pošti na naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Oglejte si infografiko

Infografika: težave z banko in pritožbeni postopek