Vabimo vas na brezplačen webinar »Kako se pritožim na račun za elektriko«, ki se ga lahko udeležite 15.06.2022 ob 14.00.

Govorili bomo o:

      • sestavi računa za električno energijo za gospodinjske odjemalce;
      • pravicah gospodinjskih odjemalcev električne energije:
        - pravici do menjave dobavitelja,
        - možnosti odstopa od pogodbe zaradi spremembe splošnih pogojev in cene,
        - o nujni oskrbi,
        - o zasilni oskrbi;
      • dveh ločenih postopkih za pritožbo (pri dobavitelju in pri distribucijskem operaterju);
      • izvensodnem reševanju potrošniških sporov;
      • postopku pri Agenciji za energijo.

V 75 minutah boste izvedeli, kako je sestavljen vaš račun za električno energijo in kakšne pravice imate kot gospodinjski odjemalec. Govorili bomo o pravici do menjave dobavitelja, možnosti odstopa od pogodbe ter nujni in zasilni oskrbi. Pojasnili vam bomo, zakaj je treba pritožbe v energetiki reševati po dveh poteh in vam podali razumljiva in praktična znanja za uveljavljanje vaših pravic v dveh različnih postopkih za pritožbo.

Odgovarjali bomo tudi na vaša vprašanja. Upamo, da se boste s pridobljenimi informacijami lažje soočili z najpogostejšimi situacijami, s katerimi se vi ali vaši bližnji srečujete v vlogi gospodinjskega odjemalca električne energije. 

Webinar je namenjen vsem potrošnikom, ki želite izvedeti več o svojih pravicah, ki jih imate kot gospodinjski odjemalci, ter kako te pravice uveljavljati.  Webinar pa ni namenjen obravnavi primerov skupnega odjema električne energije v večstanovanjskih stavbah.

Vsa prosta mesta na webinarju so zapolnjena. Zahvaljujemo se vam za vaš interes.

Spremljajte nas še naprej, saj različne brezplačne webinarje na temo potrošniških pravic izvajamo vsak mesec.