Na ZPS smo v okviru izvajanja javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov pripravili brošuro Težave z odplačevanjem kredita, ki je namenjena vsem tistim, ki so preobremenjeni s krediti in drugimi dolgovi, ki ne vedno, kako bodo kredit odplačali, ki zaradi dolgov ne najdejo sredstev za sprotno življenje in so v nenehnem stresu, ki so morda porok ali imajo v družini osebo, ki ima težave s kreditom ali drugimi dolgovi in tudi vsem tistim, ki se pri svojem delu srečujejo z osebami, ki imajo težave s kreditom ali drugimi dolgovi.

Preobremenjenost s krediti in drugimi dolgovi? Ne veste, kako boste kredit odplačali? Ste porok ali imate v družini osebo, ki ima težave s kreditom ali drugimi dolgovi? Zaradi dolgov ne najdete sredstev za sprotno življenje in ste v nenehnem stresu? Za potrošnike, ki se soočajo s takšnimi težavami smo na ZPS pripravili brošuro, ki jim bo v pomoč pri pripravi načrta, kako se izviti iz nastalega položaja.

Svetovalna pisarna ZPS bo odprla svoja vrata vsem, ki imate težave pri uveljavljanju stvarne napake.

Decembra večina potrošnikov opravi več nakupov za darila. Seveda pa se lahko pri nakupu daril tudi zaplete: darilo na primer obdarovancu ni prav oz. ni po okusu obdarovanca, morda izdelek nima obljubljenih lastnosti. Kakšne so pravice potrošnikov v omenjenih primerih? Na ZPS ugotavljamo, da se še vedno številni potrošniki znajdejo v zadregi pri uveljavljanju potrošniških pravic.

Kakšnim tveganjem spremembe obrestnih mer so izpostavljeni potrošniki, ki najemajo dolgoročni kredit? Kako zagotoviti kakovostno informiranje potrošnikov o lastnostih in stroških kredita ter jim tako omogočiti informirano primerjavo ponudbe?

Koncesija RS za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na področju potrošniških kreditov in stvarne napake.