Po izkušnjah pravne pisarne ZPS vedno več potrošnikov pozna svoje pravice, a še vedno se vsako leto največ vprašanj nanaša prav na uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake. Potrošniki se najpogosteje znajdejo v zadregi, ker prodajalci pogosto zanikajo obstoj napake, potrošnik pa je za dokazovanje obstoja napake prisiljen plačevati izvedenca.

Koncesija RS za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na področju potrošniških kreditov in stvarne napake.

Zveza potrošnikov Slovenije vas vljudno vabi na novinarsko konferenco, na kateri bo predstavila ključne aktivnosti, ki bodo potekale ob izvajanju koncesije RS za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na področju potrošniških kreditov in stvarne napake, ki jo sofinancira Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Spletna stran www.vemveč.si - vir koristnih informacij o potrošniških kreditih in stvarni napaki.