Decembra večina potrošnikov opravi več nakupov za darila. Seveda pa se lahko pri nakupu daril tudi zaplete: darilo na primer obdarovancu ni prav oz. ni po okusu obdarovanca, morda izdelek nima obljubljenih lastnosti. Kakšne so pravice potrošnikov v omenjenih primerih? Na ZPS ugotavljamo, da se še vedno številni potrošniki znajdejo v zadregi pri uveljavljanju potrošniških pravic.
Ali ste vedeli, da če izdelek nima obljubljenh lastnosti, da lahko uveljavlajte stvarno napako? Kaj je stvarna napaka? Spodaj je zbranih nekaj primerov:
Torej kdaj, kje in kako uveljavljajo potrošniki stvarno napako, kje lahko dobijo več informacij o stvarni napaki, boste izvedeli na novinarski konferenci, ki bo v
torek, 5. decembra 2017, ob 10.30 uri,
na Frankopanski 9 (v prostorih Centra šolskih in obšolskih dejavnosti),
Vaš sogovornik bo:
Matjaž Jakin, svetovalna pisarna ZPS
Na spletni strani www.vemveč.si, ki je ključna informacijska točka javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov, lahko potrošniki najdejo vrsto koristnih informacij – od nasvetov za informirano odločitev o najemu kredita do obrazca, ki jim je lahko v pomoč pri uveljavljanju stvarne napake.
Za dodatne informacije prosim pokličite Jasmino Bevc Bahar na 01 474 06 08.
Vljudno vabljeni!