Koncesija RS za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na področju potrošniških kreditov in stvarne napake.

Zveza potrošnikov Slovenije je na današnji novinarski konferenci predstavila ključne aktivnosti, ki jih izvaja v okviru koncesije RS za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na področju potrošniških kreditov in stvarne napake, ki jo sofinancira Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Potrošniki lahko na www.VEMVEČ.si že brezplačno dostopajo do primerjalnikov potrošniških kreditov, spletnega izobraževalnega orodja za informirane in premišljene odločitve o najemu kredita ter tudi do koristnega članka o stvarni napaki in obrazca, ki bo potrošnikom v pomoč pri uveljavljanju le te…

Na tiskovni konferenci smo pri ZPS predstavili ključne izzive, s katerimi se soočajo potrošniki pri najemu potrošniškega kredita. Pri tem smo izpostavili zahtevno zapleteno primerjavo ponudb, predvsem zaradi paketov dodatnih storitev, ki jih banke tržijo skupaj s krediti.

navedek1

"Kljub tem izzivom opažamo, da vse več potrošnikov pred najemom kredita primerja ponudbo več bank, za prihranek pri stroških kredita pa so pripravljeni banko tudi zamenjati. To so potrdili tudi rezultati spletne ankete o najemu kredita, na katero je odgovorilo več kot 500 potrošnikov,"

navedek2

je poudaril Boštjan Krisper, vodja projekta in strokovnjak za področje financ pri Zvezi potrošnikov Slovenije.

Z nekaj kliki do bolj informiranih odločitev
Ob tokratni priložnosti smo na ZPS predstavili v okviru javne službe razvito izobraževalno orodje, ki bo potrošnikom v pomoč pri iskanju najbolj ugodnega kredita in pri pripravi finančnega načrta za njegovo odplačevanje. "Potrošnikom svetujemo, da če razmišljajo o najemu kredita, naj si vzamejo čas in pred odločitvijo pridobijo nekaj pomembnih informacij. Spletno izobraževalno orodje jih bo vodilo skozi ključna področja, vprašanja in dileme, na katere je dobro poznati odgovor pred najemom kredita," je povabil k uporabi vodnika Boštjan Krisper. Potrošniki si bodo tako lahko pravočasno odgovorili na vprašanja kot na primer: ali res potrebujem kredit, kolikšen kredit si lahko privoščim, kakšen kredit je primeren zame, kakšen kredit izbrati in kako najti dobro ponudbo. To pa je ena ključnih varovalk pred prenagljenimi in včasih tudi napačnimi odločitvami, ki potrošnika lahko močno udarijo po žepu, ali pahnejo celo v finančno stisko.

Izobraževalno orodje je dostopno na spletni strani www.VEMVEČ.si, ki je ključna informacijska točka javne službe in kjer potrošniki lahko najdejo tudi finančne kalkulatorje in primerjalnike ponudbe, s katerimi bodo lažje sprejemali informirane odločitve o najemu kredita.

Stvarna napaka ali garancija
Dilema, pred katero se znajde marsikdo on nakupu izdelka z napako. Na www.VEMVEČ.si lahko potrošniki preberejo članek z osnovnimi nasveti, kdaj uveljavljati eno ali drugo možnost ter obrazec, ki jim bo pomoč pri uveljavljanju stvarne napake. Pri tem je pomembno, da s trgovcem komuniciramo pisno, saj ima tako potrošnik potrdilo, da je trgovca o napaki obvestil v zakonsko določenem roku, opozarjajo na ZPS.

Na www.VEMVEČ.si po informacije in po lepe nagrade nagradne igre VEMVEČ
Danes začenjamo tudi z nagradno igro z izjemno privlačno glavno nagrado Apple iPad mini 4 16GB wifi. Namen nagradne igre je spodbuditi potrošnike k prvemu obisku spletne strani projekta, ustvariti zavedanje o obstoju spletne strani kot vira kompetentnih potrošniških informacij, omogočiti potrošnikom naročilo na brezplačne e-novice projekta in s tem ažurno obveščanje o potrošniških vsebinah projekta.

Predstavitev z današnje tiskovne konference