Svetovalna pisarna ZPS bo odprla svoja vrata vsem, ki imate težave pri uveljavljanju stvarne napake.

Decembra večina potrošnikov opravi več nakupov za darila. Seveda pa se lahko pri nakupu daril tudi zaplete: darilo na primer obdarovancu ni prav oz. ni po okusu obdarovanca, morda izdelek nima obljubljenih lastnosti. Kakšne so pravice potrošnikov v omenjenih primerih? Na ZPS ugotavljamo, da se še vedno številni potrošniki znajdejo v zadregi pri uveljavljanju potrošniških pravic.

Kakšnim tveganjem spremembe obrestnih mer so izpostavljeni potrošniki, ki najemajo dolgoročni kredit? Kako zagotoviti kakovostno informiranje potrošnikov o lastnostih in stroških kredita ter jim tako omogočiti informirano primerjavo ponudbe?

Koncesija RS za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na področju potrošniških kreditov in stvarne napake.

Zveza potrošnikov Slovenije je v okviru koncesije za opravljanje javne službe obveščanja in izobraževanja potrošnikov na podlagi javnega razpisa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo izvedla dve anketi na temo kreditiranja. V prvi so o navadah in izkušnjah s kreditom naslavljali vse potrošnike, v drugi pa mlade do 30 leta. Skupaj so prejeli blizu 1.000 odgovorov. Vabijo vas tudi, da si na www.vemveč.si pogledate infografiko, v kateri so zbrali 5 osnovnih nasvetov, kako do kredita. 

Po izkušnjah pravne pisarne ZPS vedno več potrošnikov pozna svoje pravice, a še vedno se vsako leto največ vprašanj nanaša prav na uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake. Potrošniki se najpogosteje znajdejo v zadregi, ker prodajalci pogosto zanikajo obstoj napake, potrošnik pa je za dokazovanje obstoja napake prisiljen plačevati izvedenca.