Pripravili smo infografiko, ki vam je v pomoč pri uveljavljanju pravic iz stvarne napake.

Na sejmu Dom+ smo na naši VemVeč stojnici delili letake o uveljavljanju stvarne napake. Če ste nas zamudili, si lahko letak ogledate na spodnji povezavi:

Stvarna napaka - zloženka VemVeč 

Obiščite nas tudi na sejmu Narava - Zdravje med 24. in 27. novembrom na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani!

 

 

Potrošnici so že po štirih mesecih po nakupu nove torbice na njej razpokali ročaji. Torbico je reklamirala in zahtevala vrnitev kupnine. Prodajalec je resda njeni reklamaciji ugodil, vendar ji je izdal dobropis, čeprav je potrošnica želela vračilo kupnine.

V praksi se še vedno pogosto izkaže, da potrošniki ob odkritju napake na izdelku, ne vedo, kako hitro in učinkovito ukrepati oz. kakšne pravice imajo.

Izberite vi, ne trgovec!

Svetujemo vam, da zahtevek podate tako, da boste imeli ustrezno dokazilo, kdaj ga je prodajalec prejel (npr. s priporočeno poštno pošiljko s povratnico, žig prodajalca o prejemu zahteve na kopiji dopisa, ki ga zadržite). V obvestilu o napaki je potrebno natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. V pomoč pri uveljavljanju stvarne napake vam bodo obrazci: