Potrošnici so že po štirih mesecih po nakupu nove torbice na njej razpokali ročaji. Torbico je reklamirala in zahtevala vrnitev kupnine. Prodajalec je resda njeni reklamaciji ugodil, vendar ji je izdal dobropis, čeprav je potrošnica želela vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju stvarne napake daje Zakon o varstvu potrošnikov potrošniku možnost izbire med zahtevki. Od prodajalca lahko tako po lastni izbiri zahtevate odpravo napake na blagu ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z napako z novim brezhibnim blagom ali pa vrnitev plačanega zneska. Dobropis sicer lahko sprejmete, če s tem soglašate.

Ker izrecno zahtevate vrnitev kupnine, lahko , če se ne strinjate z dobropisom, vztrajate tudi pri svojem zahtevku. Zgolj dobropis se ne šteje za vrnitev kupnine.

Če uveljavljate stvarno napako, s prodajalcem komunicirajte pisno. V pomoč vam je lahko obrazec za uveljavljenje stvarne napake.

Več o stvarni napaki lahko preberete v članku Pravice potrošnikov - stvarna napaka ali garancija?