V praksi se še vedno pogosto izkaže, da potrošniki ob odkritju napake na izdelku, ne vedo, kako hitro in učinkovito ukrepati oz. kakšne pravice imajo.

Vabimo vas, da izpolnete kratek vprašalnik, nam sporočite svoje izkušnje in preverite, ali poznate pravice, ki urejajo področje stvarne napake.

Stran 1 od 4

Stvarna napaka

Ste že imeli težave z izdelkom, ki je imel stvarno napako?

Ali poznate pojem "stvarna napaka"?
Prosimo, izberite eno od možnosti.

Ali ste že kdaj uveljavljali stvarno napako?
Prosimo, izberite eno od možnosti.

 

Preizkusite svoje znanje

Poznate pravila, ki urejajo področje uveljavljanje pravic iz stvarne napake?.

Ali stvarno napako lahko uveljavljate le pri prodajalcu?

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Ali gre za stvarno napako, če doma ugotovite, da so vam kupljene hlače premajhne?

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Ali gre za stvarno napako, če vodoodporni čevlji prepuščajo vodo?

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Kdaj lahko uveljavljate stvarno napako?

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Ali vam je prodajalec dolžan odgovoriti na reklamacijo iz naslova stvarne napake?

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

Kaj lahko zahtevate, ko gre za stvarno napako na izdelku?

Invalid Input

Odgovor je napačen, poskusite še enkrat.

 

Čestitamo!

Pravice pri uveljavljanju stvarne napaka sedaj dobro poznate.

 

Vaše izkušnje?

Za konec nas zanimajo še vaše izkušnje. Najlepša hvala.

Ste pri uveljavljanju stvarne napake kdaj naleteli na težave?
Prosimo, izberite eno od možnosti.

Drugo, vpišite

Če želite izvedeti več, kdaj uveljavljati garancijo in kdaj stvarno napako, preberite članek Pravice potrošnikov: stvarna napaka ali garancija?